Oferta

13-09-2016

Wybrzydza, grymasi, bo wszystko mu wolno ? Trudny Klient

Struktura szkolenia:

  1. Psychologiczne aspekty relacji z trudnym Klientem.
  2. Typologia klientów.
  3. Jak dotrzeć do istoty problemu klienta – narzędzia aktywnego słuchania.
  4. Pro-aktywność w obsłudze trudnego Klienta, czyli lepiej zapobiegać, niż leczyć.
  5. Profesjonalne techniki radzenia sobie z trudnymi Klientami.
  6. Scenki, Case study - praktyczne zastosowanie wiedzy w pracy.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • poznają profesjonalne standardy zachowania się w trudnych sytuacjach;
  • przećwiczą na sobie przydatne umiejętności w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami
  • ukształtują efektywną postawę w trudnych sytuacjach;

Korzystanie z naszej strony, bez zmian ustawień w używanej przez Państwa przeglądarce internetowej oznacza zgodę na wykorzystywanie technologii cookies i zapisywanie ich w pamięci Państwa urządzenia. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące cookies na poziomie swojej aplikacji.

Rozumiem